Slider cabecera Sala de prensa
Contenido Ancla Filtro Categorias
Resultats noticies
Publicador de continguts
  • Caixa Enginyers Gestió, segona entitat del mercat de fons espanyol amb més inversió socialment responsable

18/04/2018

Segons l'últim estudi ESG al mercat de fons espanyol, realitzat per Spainsif, Caixa Enginyers Gestió és la segona entitat amb més patrimoni ESG (fons gestionats en funció de criteris ambientals, socials i de bon govern).
  • Pagaments per mòbil en temps real: Bizum

10/10/2016

Caixa d'Enginyers és una de les 27 entitats promotores de la solució de pagaments per mòbil en temps real Bizum. Actualment estem desenvolupant diferents funcionalitats integrades en la nostra Banca MOBILE perquè els nostres socis puguin disposar d'aquest servei.
  • ACCESSIBILITAT - Caixa d'Enginyers aposta per una banca social

26/09/2016

Caixa d'Enginyers aposta per una banca social, i amb aquesta finalitat apropa els seus serveis i productes a tots els col·lectius a través de la seva Banca Digital, una Banca Digital que ha de ser, abans que res, una banca per a persones, una Banca Digital Social, sense barreres, a l'abast de tothom i de cada un de nosaltres, sigui quina sigui la nostra condició.