Energies Renovables: Sector Eòlic
24.05.2019
A principis d’abril, el nostre gestor del fons d’inversió CI Environment ISR, Arnau Guardia, va assistir a l’edició Wind Europe Conference & Exhibition 2019, que es va celebrar a Bilbao entre el 2 i el 4 d’abril de 2019. Es tracta del major esdeveniment a nivell continental sobre el sector eòlic i van assistir uns 7.300 participants distribuïts en 280 exposicions.

Des de l’àrea d’inversions creiem que invertir en el sector es una font atractiva de retorns a llarg termini en base a un anàlisis fonamental de la indústria.
Accedeix a l'informe complet.
Notícies relacionades
- CE RENDA, una oportunitat d'inversió en l’ODS 11
- Informe Setmanal 20/06/2022
- Caixa Enginyers Gestió, primera entitat a Espanya que obté la certificació ASG de MainStreet Partners
- Invertir en actius reals a través del ODS 9: Indústria, innovació i infraestructura
- Caixa Enginyers Gestió manté el seu compromís amb la transparència en matèria de sostenibilitat de les seves inversions i publica les fitxes ISR i mediambientals