Xavier Fàbregas, Director General de Caixa d'Enginyers Gestió, en L'Economista
26.06.2019
L'Economista va publicar ahir, 25 de juny de 2019, un article d'opinió de Xavier Fàbregas, Director General de Caixa d'Enginyers Gestió, sobre la Inversió Socialment Responsable com a oportunitat per a la inversió col·lectiva.

Manuel Casamayón
Xavier Fàbregas, director general de Caixa Enginyers Gestió
Al llarg de l'article es destaca que la gestió socialment responsable permet minimitzar els riscos potencials de les inversions. A més, “si actuem holísticament i incorporem riscos derivats del canvi climàtic o d'índole social aconseguim millorar les prestacions de la nostra cartera, per exemple, en termes de rendibilitat-risc”.
Així mateix, Xavier Fàbregas apunta que “en el Grup Caixa d'Enginyers tots els nostres fons contemplen factors ASG i, addicionalment, un terç del patrimoni gestionat compta amb l'etiqueta ISR”.
Accedeix a l'artícle complet de elEconomista.es
Notícies relacionades
- Caixa Enginyers Gestió, nominada novament en la iniciativa ALAS20 (Agenda de Líders Sustentables)
- Daniel Sullà entrevistat per Funds Society
- Caixa Enginyers Gestió, entre les 3 gestores amb millor qualificació sostenible segons el Baròmetre ESG 2025 per MainStreet Partners
- Conclusions de la COP29 a Bakú: context, decisions i reptes futurs
- Medició d'impacte a Caixa Enginyers Gestió